C/. Massamsó, 25 08180-MOIÀ tel. 938209284 http://www.diedre.cat/ cmdguilleries@gmail.com

diumenge, 21 de juny del 2009

Cuidaooo amb la farigola!!!


Jo també faig activitats de muntanya de risc , l'altre dia vaig anar a buscar farigola per fer olives a les ( atenció!!!! ) ..................... 3 de la tarde , OJO , amb "toa la caló".

Per fer-ho mes Extrem vaig anar sense ulleres de sol ni protecció solar , com que anava amb pantaló curt em vaig ortigar i em varem picar diferentes bestioles ferestecs amb molta mala baba , estic en quarentena corporal-espiritual-sexual ( aquesta ùltima m'obliga la dona ) , ho vaig passar molt malament.

Amb aquesta mala experiencia he apres molt sobre la supervivencia extrema i he decidit comprar les olives ja fetes , vinga macos a veure qui supera aixó!!


Salut i muntanya
P.D.: A la foto es pot veure clarament com tots ens mengem una oliva de les d'en Jordi.... jejejeje


Crònica del Sr. Jordi Martin